Umiejętność efektywnego ustalania priorytetów w pracy oznacza w zasadzie, że w ciągu dnia roboczego masz więcej godzin. Brzmi to jak magia, prawda? W pewnym sensie tak właśnie jest.
Problem w tym, że niewiele osób wie, jak prawidłowo ustalać priorytety!
Na nic zdadzą się najnowocześniejsze biurka biurowe, jeśli to, co przy nich robisz, nie jest produktywne! Po pierwsze, na biurku powinien panować porządek, a wtedy będziesz mieć jasny umysł i jasne podstawy, od których możesz zacząć. Następnie trzeba oczyścić umysł z wszystkich zadań, które trzeba wykonać, zapisując je.
Zapisuj wszystko, bez względu na to, jak małe lub bezsensowne się wydaje. Otwarcie poczty to wciąż zadanie! Następnie przejrzyj swoją listę i wszystko, co można zrobić w czasie krótszym niż dwie minuty, zrób teraz i miej to już za sobą. W ten sposób możesz od razu odhaczyć coś na swojej liście! Teraz przejrzyj pozostałe pozycje na swojej liście i sprawdź, która z nich jest najważniejsza. Numer jeden. Oczywiście tę pozycję zrobisz w pierwszej kolejności. Następnie przejrzyj pozostałe pozycje na liście i ponumeruj je w kolejności ważności, przy czym teraz numer 2 jest kolejnym najważniejszym, aż do liczby zadań, które masz do wykonania.
Teraz? Zabierz się do realizacji tych zadań!
Można to zrobić na dwa sposoby - sporządzić ogólną listę rzeczy do zrobienia, która może obejmować cały tydzień, lub listę codzienną. Niezależnie od tego, na którą metodę się zdecydujesz, najważniejsza jest kolejność wykonywania zadań. Pracując w kolejności priorytetów, masz pewność, że pilne sprawy zostaną wykonane, a terminy dotrzymane.
Zobacz, jakie to proste! W połączeniu z nowymi, zabawnymi meblami biurowymi będziesz wydajny i elegancki jednocześnie!